Azi/ Când / Acum – the last reason to make this last for as long as I could

morning

ziua asta e ca mine
plânge
o ploaie
în neştire

o teorie goală cu picioare moi
pe un drum gol mişa
asta se duce pe
drumul
lung lung
spre casă

abia acum văd
păsările negre
valuri valuri
se năpustesc peste şosea
milioane de bancnote negre
nu poţi ajunge la ele
oricât te-ai înălţa
le prinde oricine
aşteaptă să-l atingă

am să ajung a_casă
când vom fi noi
şi vom fi singuri
noi
când te uiţi la mine
nu mă pune pe-o hârtie
nu mă netezi într-un cuvânt
adună-mă căldură în braţe mişa
ar fi frumos

scrie-mi o poezie
cu ochii
te rog
acum
scrie-mă mie

photo by Charo Diez

3 Responses to “Azi/ Când / Acum – the last reason to make this last for as long as I could”

  1. What a fantastic photo by Charo Diez! Very sensitive.

    Like

  2. yes
    i love this photo and charo is good

    Like

  3. I savour, lead to I found exactly what I used to be having a look for. You’ve ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a nice day. Bye

    Like

Leave a Reply

