bad or good

bad-or-good.jpg

alice’s

4 Responses to “bad or good”

  1. Sinele astea duc undeva asta e cel mai important lucru ca e bad or good nimanui nu’i pasa stii tu…..gunoiul unuia comoara altuia! Stanga sau dreapta sus sau jos sunt simple decizii daca stai sa le cantaresti uitzi intr’un sfarsit sa iei o decizie sau o iei prea tarziu si risti sa deraiezi🙂 pace si iubire!

    Like

  2. ce-ţi pasă de-i pasă cuiva?ce-ţi pasă dacă gunoiul altuia e aurul tău?
    la chestia cu_cântăritul absolut de acord

    peace and love
    if it’s possible
    if not
    keep walking

    Like

  3. îmi place f mult poza asta. şi eu am avut nişte idei de genul acesta. însă, nu le-am pus niciodată în practică. deh, poate când o să-mi iau apărat.

    faza asta cu bad or good îmi aminteşte de faza cu:”there is no wrong or right, but i’m sure there is good and bad” din cântecul ăsta.

    “no matter how cold the winter, there is a springtime ahead”.🙂

    Like

  4. ce-mi place mie la tine că tu faci mereu conexiuni cu anume melodii
    ai un super procesor

    Like

Leave a Reply

