red sun of russia

pe atunci nu avea calculator
se ducea vis a vis
la mirela care lăsa uşa deschisă dinainte – se chătuia pe romantic and flirty rooms nota
pe caiet poezii şi expresii spaniole
avea să le traducă mai târziu

era genul lăţită pe ziduri cu braţele depărtate şi decolteu expus ca un peşte de sticlă pe tv
a trebuit să mergem la fântâni
şi în parc
pentru că fetele aveau nevoie de noutăţi la avatar
tufele se lăsaseră pe-o rână de blugi şi rochii
venea seara aşa c-am plecat şi oricum
nu mi-a plăcut niciodată parcul ăla
nu mai ştiu ce-am văzut în acea noapte probabil pasaje din filme
fără legătură cu furia
nesibilinice

mi se părea firesc să dorm cu telefonul în mână şi
total nefiresc o mirelă capotul de diftină vesta ei tricotată în casă şi papucii pâsloşi
îţi spun asta
fără legătură cu agitaţia mea
pare ciudat să închipui un sărut să n-am decât tools fără options
şi palme uscate ca de ucigaş în timp ce
frica aia curge pe spinare unde e doamne s-a întâmplat ceva ceva rău ceva ceva mereu se întâmplă ceva imposibil de oprit de determinat de anticipat
zâmbind atât de frumos atât de frumos după mult timp o adevărată uşurare să-ţi simţi faţa zâmbind
să n-ai la îndemână decât un emoticon nenorocit pentru emoţie pentru sângerare şi pentru toate cuvintele pe care n-o să le scoţi vreodată pentru că nu e timp nu e loc nu e cazul nu e

fără legătură cu fruntea înaltă pe care nu mi-am dorit să o am
nu-mi pun mâinile la ochi n-am făcut-o niciodată
adică noi doi ce
fără argumente de dece
un fel de vista în loc de poem
adică eu
fără fire pe o operaţie
absolut inestetică
şi tu
eliminând scame imaginare
adică noi 2 pe scări
şi-un praf lat de trei degete
şi înainte de asta un kit de ignorat reciproc
ce
mai precis
fără mizantropie şi fără maliţie
nu ştiu nicio probă de foc mai mult decât
să te aud
deşi nu te văd deşi am alergat după lebede iar ele
n-au zburat doar patinau cumplit de stăpâne pe situaţie
atunci mi-am dat seama că nu ţine de mine nu eu
inventez soluţii am aceeaşi oroare ca de obicei
că stau şi mă uit la dezastre şi la mine
la mine şi înapoi la dezastre şi am
un zâmbet prăbuşit de tâmpită
pentru că mi-am pierdut cheile oricum
le pierdeam

e în toi o chestiune de timp
să iubeşti pe cineva
e ceva homeopatic pentru care te pregăteşti o viaţă întreagă
înghiţi în avans episoade pe bucăţele uneori nici nu mai ai cum să faci o scurtă analiză
asta o fi fost sau aaa poate că nu maybe next time
cum începe şi de la ce pleacă
e atât de urgent
ce naiba nu înţelegi e pe atât de urgent cât poate o bombă să fie
dârdâindu-ţi în mână
de ce să spun că poate m-am înşelat
cunosc deja senzaţia asta e plină de roşu
ca un ruj
de prima sau ultima dată

Leave a Reply

