If I was in World War II they’d call me spitfire

ţi-am lăsat un sentiment în spate
un cuţit
lat
să mă ţii minte până mori şi-o palmă mai sus

nu zidurile astea sunt bolnave
sunt gata să jur
e altceva
în rest
totul e cât de poate de corect corespunzător evenimentelor
în ordinea lor cronologică
se plimbă ca o casă olandeză pe râu
imperturbabil
ca senzaţia mea de ignore la fiecare 8 martie pe lângă magazine
unde nu-ţi cumpăr niciodată nimic
şi mă simt tare bine pentru asta

trec pe strada unde e casa noastră şi
încă mă mir
că nu s-a prăvălit într-o mare groapă
ca un thriller ratat
din primele 15 minute
go to hell mama
pentru noaptea aia de ianuarie când am degerat pe-afară că-mi furase un dobitoc ceasu’
pentru că urlai ca o dementă
pentru că ţi-ai bătut joc de cozonacu ăla deşi m-a fript al naibii preţ de 3 străzi
pentru că m-ai făcut să sar din tren
pentru că m-ai lăsat să dorm pe stradă
pentru obsesiile tale tâmpite versus oasele mele cocoşate de curele
pentru degetele mele stivite pentru triliardele de stele martore că există caseta video
mi-a promis-o ăl de sus
ca să am dovezi mai târziu
adică acum când
spun asta
ţine cont că am scris go to hell
e destul de elegant pentru tine

ştiu să trăiesc o săptămână cu 10 lei
ştiu şi să trec prin războaiele mele mondiale e suficient să zgudui acest patrulater transparent
şi să trag brusc de capac
nicio insectă verzulie nu rămâne cu aripile întregi
dacă nu erai n-aş scrie acuma
cu prodigy în creieri
în loc să fug de la un client la altul şi înapoi la şedinţă

obişnuiesc să vin
până la jumătatea drumului
mi se pare c-am mai făcut asta de mii de ori
ar trebui să se întâmple ceva
nu ştiu ce
tu sau alţii
o scăpare de moment
un gest anume
o depăşire pe interzis
sunt ceea ce sunt
să evităm să discutăm despre asta
despre love life or understanding
ne gândim la
altceva

Leave a Reply

