mersul pe bicicletă

miroase a fenomen
asta mă-nfierbântă
scrisul fără graţie panoul pe care m-ai pus
convenţia obiectelor prozac castrând
cum să fii ok
normal cu limba scoasă şi mâinile la spate

ăsta e
nu-i aşa testul de comunicare
i-aş spune de supravieţuire fără mijloace tandre
fără abilităţi de stil l-aş trece cu mersul în patru labe şi diafragma conştient obturată
un dezastru pentru connaisseuri

cum să spun la a patra masă de la geam poţi fi tu cu grimasă cu tot cum ar fi
o subtilă durere de dinţi
reeducat lipsit de tutun o performanţă nou nouţă ras tuns frezat numai bun
de privit înapoi fără uimire
fără păreri de rău să fie mâine
să n-am drum de întors în stomac unde doamne iartă-mă
să fug
ăsta e momentul când scârţâie uşa
pentru ea
să fie cu o vioară să defileze o fustă în volte cu pas de porţelan
aud plescăitul şi nerăbdarea contracţiile de formă
e ea o perfectă girl with a pearl earing
văd număratul pe degete umbra ta aşezându-mi-se clar peste ochi
se înregistrează
un azimut şi de ce nu o provocare
dintr-o dată zbârnâie ciori

o luăm de la capăt
valul de sticlă
aprobarea aia care împarte lumea
în eu şi în tu
eram
un perimetru 215 pe 230
cât toate bulevardele fără permisiune
o idee de amăgire
maniacală
în goană după orice zvâcneşte
adică nimic din cărţi precum nimic destinat
doar o construcţie uriaşă
cât să-mi spun replica
aş vrea să am câte un bănuţ pentru fiecare cerere tip pentru fiecare ieşire tu ţinând uşa eu cu tupeu
înainte

mi-am mâncat condiţia fără spălatul de mâini uite ce mâini frumoase am
muşcate deasupra
ţine-mi în priză uitat

mersul pe bicicletă

2 Responses to “mersul pe bicicletă”

  1. imi place. nu stiu ce imi place, nu stiu ce inteleg, dar imi place:)

    mi-era dor de tine:)

    Like

  2. Vio şi mie mi-era
    mai intru eu şi mă mai râd la ale tale

    cât despre astea, le-am pus într-o carte, dar nu ştiu cum să ajungă la nemtsia la tine

    Like

Leave a Reply

