nothing more to say

C O P Y R I G H T © A L I C E D R O G O R E A N U 2008

alice’s

2 Responses to “nothing more to say”

  1. “Te chem să strângi pumnul
    si să mă prefaci în zbor de libelule,
    te chem sa strângi pleoapa
    şi să stingi lumânarea ce pâlpâie.”

    text intreg aici: http://agonia.ro/index.php/poetry/236065/%C3%8Emi_iubesc_singur%C4%83tatea

    mi s-a parut ca se potriveste strofa asta din poezia mea cu fotografia🙂
    btw, imi place poza, nice😉

    Like

  2. @http://misteeka.blogspot.com/

    nimic nu e ce pare a fi
    pentru mine un pumn e orice
    de la domeniu până la noţiunea de secret sau de egoism

    îmi pare bine că-ţi place şi că i-ai găsit un sens

    Like

Leave a Reply

