I give you a sunday

mi-am pus un pantof şi din mers pe celălalt
am lăsat cheile holul haine agăţate de clanţe
scări din 2 în 2
zdrang zdrang buff
uşi capace metal
mi s-a părut ciudat fumul
un gust rău de iremediabil ca şi cum ai trece pe lângă mine şi nu te-ai opri
sus se auzeau păsări

dormeau
ceva uşurel necunoscut
o respiraţie la comun un suspin ca o copilărie frumoasă
union nu? reprezentaţia de cum să fii de cum e să ai noaptea noapte şi ziua zi somnul somn şi mersul mers
adevăru’ e că nu mă scârbeşte adevărul nu se mai cutremură nimic şi dacă da
de unde atâta tensiune în nişte scame
o bucată anonimă de zid taman la fix dracu’ ştie cum o arăta la lumină
o simţi în spinare asta e it’s over
mi-am dorit asta şi asta şi asta nu să stau aici să spun mi-am dorit tare mult o grămadă de lucruri
le-am tot pisat mărunt mărunt de fiecare dată
ca pe pastile
n-am înghiţit niciodată
n-am aruncat praful în wc
poţi să te rogi e chiar linişte dar desigur asta ar fi o blasfemie tu ştii cum stă treaba încă le mai am

de văzut nu mai văd înainte da se putea era orbitor
de real ca o siluetă pe un peron de la ea înviau cu toţii trenul se punea în mişcare vocile se măreau dublau o larmă proaspătă şi după
se pleacă
de parcă asta e tot ce mai e de făcut haidam
mâinile aruncate din mers şi clădirea ramolită
nimic glorios
aerul e o dovadă uscată
pentru praful în ochi
nu jurnal nu urme nimic altcineva lasă semne
o morfină sau o poveste
ierburi în păr
celelalte cuvinte nişte numere goale în numele dragostei
nu am nimic de declarat
nicio promisiune vitează

nicio bombă atomică
de undeva din spate ai apărut cu 2 cafele
plastic şi rouă
atunci mi-a dat plânsul pe nas
n-am cheile la mine

Leave a Reply

