when september ends

mergeam cât se poate de încet ~ în capătul străzii era şcoala ~ e ciudat începutul undeva ~ un început nou şi rigid ~ veşnic out în timp ce ăilalţi păreau că se cunosc dintotdeauna ~ detectam că şosete cu două dungi roşii nu-s cel mai potrivit lucru pentru 1 zi de liceu ~ ceva ridicol şi în curte aşa şi era ~ fetele aveau ciorapi fini ~ culoarea pielii ~ sandale ~ era un septembrie de plajă cu valuri înalte ~ le-am scos şi le-am îndesat în buzunar ~ ce chestie cum ţine să se repete gestul ăsta ~ din 10 în zece ani uneori prin staţie alteori în parcare

slava domnului sarafanu` avea buzunări generoase ~ putea să-ţi şi transpire palma aveai loc destul pentru toate chei bomboane şi creioane ~ după vreo lună un pletos ţinea dreept drumu’ spre mine ~ m-am uitat înapoi
eu eram
la mine venea ~ ştii să-l faci pe mister eddy ~ am zis da ~
habar n-aveam cine era şi ăla ~ rudele mele nu erau la munci afară ~ nu reviste nici magnetofon ~ mi-a adus un poster cu iron maiden ~ 4 ani am tot făcut afişe ~ ozalit ~ 2 metri în cărbune şi ruj roşu ~ fierbinte ~ o culoare pe care nu mi-am cumpărat-o niciodată mai apoi ~ cum florile roşii îmi par că rănesc privirea ~ chiar şi în filme rănesc ~ cu anticiparea reacţiilor erotice ~ proiecţii leitmotiv în pereţi ~ mereu mai importanţi ~ mai focusaţi decât personajele în sine ~ ţinând loc ~ la un loc o grămadă de teme ~ sau temeri
dracu’ mai ştie

apoi a apărut leo ~ nu cântam la chitară ~ nici părul lung nu-l aveam abia ce-l tăiasem ~ mă sufoca îngrozitor ~ a mers repede leo avea tupeu ~ argumente ~ frizura travolta ~
fugea des de-acasă ~ ca şi mine ~ în plus avea raţie bani fix de carpaţi ~ asta era ceva bun o ţigare mai puţin un sărut în compensare ~ aşa rămâneau de mâncare ~ o felie cumplită mâncarea asta ~ un preview la ce vom duce în cârcă mai încolo ~ dar asta e deja prea îndepărtat ~ aproape incalculabil ~ se mai întoarce preţ de secunde ~ ani buni mai încolo ~ ne privim ~ fiecare de pe o parte a străzii ~ dacă nu fiecare din maşina lui la un stop

mama&tata nu se îmbrăcau frumos ~ nu ştiu pentru ce şifonieru’ gemea de rochii ~ nu ieşiri în oraş duminica ~ oraşul era chiar aici la doi paşi de poartă ~ noi la 100 de ani de el ~ nici măcar nu se loveau unul de altul ~ defapt ştiu ~ cum e asta ~ o vreme am ajuns şi pe aici ~ oricum i-aş trata separat ~ ea înăuntru el afară ~ acum ar fi în plus telenovele ~ numa vara târziu
stăteam în mijlocul covorului ~ foarte rece ~ verde ~ precum toate covoarele de pe unde am fost ~ prăvălindu-se de undeva din întuneric ~ vorbele lor ~ rare ~ încetinite ~ pe băncuţă ~ acolo să mai facem un gard & o să vină ăla după bani ~ mi-a rămas mirosul imens ~ regina nopţii ~ obsesie ~ se ridică în mintea mea de fiecare dată ~ ceva ud noptatec ~ fraged ~
ca o intimitate

un viciu precum
ciorapii ~ aş prefera să mă îndrăgostesc vara ~ să n-am cum zgâria ~ nelinişte ~ comprimată ~ gradat ~ senzaţia acută ~ dependenţă de ceva necunoscut ~ crunt şi tragic ~
obişnuiam să fiu lucruri ~ orele cuiva ~ braţele cuiva ~ ceva divin ~ suspendat ~ transformă într-o secundă ~ acelaşi gest ~ în murdar ~ impudic ~ oribil ~ de nesuportat ~ ca o broască pe cioate ~ târâindu-se afară din tine ~ de parcă aş privi cum însăşi uşa iese afară ~ dintr-o casă ~ olea ştie mai bine

ea e vinovată pentru tot
eu de obicei spun hai

Leave a Reply

