my dying bride

a spus urcă
şi asta am făcut
foarte în linişte ca şi cum m-aş fi dat jos din pat
ce fel de pat spune paturile sunt
albe sau cu febră shhht
am vrut să citesc
la lumină era o carte oarecare cu frică şi moarte şi foame de tot
fără vreun ritual de adunat picioarele cu grijă să cadă tivul frumos
fără să te opreşti
fără
să te uiţi la păsările cerului

o carte de parcă aş pleca de acasă

de multe ori mă gândesc că citeşti ce scriu şi ştii
că e o hartă o nenorocită de hartă
fără niciun secret
un contuar al disperării că trebuie să ştiu
dar nu ştiu
mirosul
se multiplică face pe vecie dintr-o după-amiază oarecare
una anume
fă-mă să-mi fie frică să mă înrăiesc stârneşte-mă cu ceva nu ştiu cum
biciul
e o uitătură galbenă
rotundă
care pe care

stăruieşte în creieri a stârv
un iz cotropitor aici am plâns aici sunt maci e periuţa ta de dinţi scrumul de pe covor aici e ciudă aici sunt întrebări aici e ambiţia
cămaşa pe fugă fuga în sine privirea de după
fiecare taxi
fiecare eşec
fiecare om care trece acum pe stradă şi creşte într-o mulţime uriaşă
înainte înapoi
cu toate vocile strânse la gură
încolăcită ca un brici până plezneşti şi tot ce ai de făcut tot ce-ai de făcut este să te ridici
s-o spinteci
cu putere

o carte cu poze oamenii sunt o carte cu poze

nu te grăbi
acum
nueştideaici nueştideaici

Leave a Reply

