I can’t get no satisfaction

mă uitam la uşa camerei tale aş fi putut să năvălesc
să scot în şuturi toate tentativele alea de viitoare muieri jelite să smulg de pe tine muzică haine râsete să le arunc pe geam într-o isterie
cumva eliberator dar cu satisfacţii imense
butonul roşu clipea aşa că
am chemat liftul
ai făcut singur toate astea
vii
am zis da vin
de ce dracu să vin ce mai contează am stat pe pervaz cu un caiet în mână avea coperţi negre niciodată nu mi-a plăcut scrisul tău rotund nişte burice rotunde de degete
am citit tot pagini scrise până pe cotor erau şi nişte poeme ici colo
mă gândeam
aşadar asta e ce-ai trăit tu fără mine frunzele din parcuri gândul că poate fac şi eu acelaşi lucru în acelaşi timp bla blauri şi-aş fi urlat
că eşti un bou
idiot
că nu ştii nimic
că nu ştii gheara
râcâiala fără oprire de ce oare cum oare ce e
că nu ştii modelul de tapet floricele în stea stupide le ştiu pederost încă le văd
foi de carte miros a mâini
moarte minciuni mucegăite etc

era ultimul
hotel înşirat pe plajă nu mai ştiu cum se numea ştiu cum auzeam magnetofonul
izolat
parcă singurul loc unde se întâmpla ceva
ceva trist oricum
sorry little sara era
un geam şi în el singura lumină din noapte stăteam în faţa ei prosteşte
cum se stă în ploaie prin filme cu gura căscată toate celelalte lipite ca o boală
incurabil
mă întrebam ce mai urmează
să fugim în lume să nimerim la las vegas din greşeală să eu să tu împreună separat nicicum următorii 5 ani 10 ani 15 ani nu
asta nu
beautiful, vulnerable, soft and caring
ceva care să mă ţină în viaţă în mintea mea
ca părul în bătaia vântului

aveam manşetele ude asta aproape durea îmi venea să ţip aşa că am făcut baie o baie fiartă mă uitam în oglinda mare aburită
nu se vedea nimic apoi te-ai urcat pe mine ca o jivină pe altă jivină
câteva secunde în care doar ne-am uitat
unul în altul aşa cum ne-am uita acum fiecare de pe sensul lui de mers
în giratoriu
n-aveam decât cămaşă pantofi şi pantaloni m-am echipat şi-am ieşit cineva bătea la uşă
nervos
2 bani nu dau pe caietul tău

în fiecare cabină de probă aş putea exersa tot felul de sentimente
ca un certificat de faţadă cu bulină roşie
pentru gustul asemenea încearcă
bandaje fragede cu sudoarea pe ceafă când
te zbaţi în canalul colector şi tu nu şi el da
stixule
la fel se procedează
se ştie foarte bine că orice durere nouă ţipă mai tare decât cea veche
aş putea foarte bine să spun că nu mai e nimic de simţit
Insolubil
ca un scris după ce nu mai e nimic de vorbit
total inutil
aceeaşi senzaţie
se încheie la nasturi pe hol pe orice hol pe care ai stat vrodată
cu limba sloi
cu mâinile ude şi cu doru’ în gât şi poate că nici nu era dor
poate era foame
poate voiai o cameră
un miros străin
un geam
şi toate astea pentru că încă nu pot să vorbesc
ceva din ceea ce-a fost
o teribilă iluzie
cum trebuia să cadă cu bombe

apoi vine ploaia
ca un duşman

Leave a Reply

