theatre des ombres

C O P Y R I G H T © A L I C E D R O G O R E A N U 2008

10 Responses to “theatre des ombres”

  1. ai dreptate, alice!..cred ca si in paradis inaltimile/sau absenta lor ne masoara!…felicitari! daca m-as gandi la culoarea lor as spune ca in ochii tai ele sunt galbene…nu mi-e foarte clar ce inseamna asta dar sunt sigura ca inseamna ceva…ca orice alt sens definit…

    Like

  2. si inca ceva…ce negru pe rosu! …sau, poate invers..nu mi-e clar!

    Like

  3. esti desteapta!…esti foarte desteapta, alice! de…mult…voiam sa-ti spun asta!…ce moarte!

    Like

  4. Blogul täu mi-a pläcut foarte mult. Fotografiile sint remarcabile. My favour este Tehatre des ombre. Dar mi-au pläcut foarte multe altele.
    Tot inainte spre victorie, ca sä citez sloganuri apuse.

    Like

  5. @ioana
    mi-e foarte greu să spun în vorbe despre o culoare
    ştiu însă să mă opresc acolo unde se întâmplă să iasă cum văd

    ce moarte?

    @ cefebe
    desigur numai înainte
    oare e victorie acolo?

    Like

  6. tăcerea mea stă de vorbă cu tăcerea
    ei
    palmele umbrelor se freacă nervoase
    frământă nasul inexistent
    şi urechile duse într’o altă
    poveste.
    tăcerea mea se simte bine când
    tăcerea ei mimează un orgasm.

    (sau/si)

    uneori
    nici nu e cazul sa murim.
    ajung zilele fara noi,
    una langa alta,
    ca doi obraji atingandu-se
    in caldura ultimei imbratisari,
    fara cuvinte,
    umbre
    ale gandurilor
    nespuse
    de teama sa nu calcam in picioare
    amintirile de apoi.

    Like

  7. @C
    mulţumesc
    ambele versiuni vor intra în colecţia de poeme aferente acestei tentative de
    stârnire
    care e pe agonia deja

    Like

  8. lanternativa Says:

    “Theatres des ombres”… fain titlul, platonic chiar. Numai ca in pestera nu cred ca existau scaune😉

    Am scris si eu ceva despre umbre, aici: http://lanternativa.info/?p=891

    Iar daca vrei sa vezi ceva din fotografiile mele, te rog:

    http://taake1977.wordpress.com

    Multumesc!

    Like

  9. lanternativa Says:

    A, un mic P.S.: ai vazut filmul “Poetry in motion”?

    Like

  10. cel din ’82?

    Like

Leave a Reply

