in control

push_me_by_insunnyty-b2

C O P Y R I G H T © A L I C E D R O G O R E A N U 2009

14 Responses to “in control”

  1. Aproape ca-i auzi sunetul, un cantec molcom, fara cuvinte, un foc ce arde in soba si incepi sa visezi…

    Like

  2. eşti romantic, ştii?

    Like

  3. E si asta unul din defectele mele.

    Like

  4. îţi pare rău că eşti sau ce?

    Like

  5. Dimpotriva.😉

    Like

  6. Oricum, nu am apucat pana acum sa iti spun ca ai niste fotografii foarte faine si ma uit de fiecare data cu nerabdare sa vad daca a mai aparut ceva nou.

    Like

  7. mulţumesc frumos

    Like

  8. ioana matei Says:

    un fel de voluptate a inchipuirii sunetului…un fel de promisiune tacita…de capat metalic al dorintei…cand tacerea si cantecul coexista…iar tacerea e…un fel de promisiune…incredibila urechii…comune…

    Like

  9. citeam ce spui
    m-ai forţat să-mi închipui cum vezi tu
    pentru că voluptatea de care vorbeşti e chiar un cuvânt fotografic
    mişcător

    dacă nu mi-aş şti fotografia m-aş gândi cum arată lucrul despre care vorbeşti

    Like

  10. multumesc!

    Like

  11. stiam ca tu vrei sa spui cu totul altceva…habar n-am ce, dar…altceva…sau poate…

    Like

  12. ce vreau eu să spun e simplu
    tot ce nu pot spune irosind un sac de cuvinte

    Like

Leave a Reply

