samba do brasil

nimic altceva prin jur era linişte
draperiile grena s-au mişcat încet şi
au eliberat pe mochetă un ceva
chelnerul
un soi de pitic de grădină
ce doriţi a spus drace în clipa aia am avut impresia că după
draperiile alea fornăiau zmei legiuni de femei cu barbă travestiţi şi
buci à la samba do brasil
asudate

varză cu ciolan 2 porţii
apoi s-a strâns liniştea la loc
ca şi cum am fi fost un umeraş atârnând în dulap
într-o sesiune de abandon
când am ieşit era foarte soare şi un vacarm extrem
ca şi cum toată lumea ar fi fost ocupată să demonstreze
că se mişcă
deci trăieşte

ieri trebuia să fiu înapoi
– a zis – am pierdut buletinu’ haina şi geanta cu cafea. aduc alta. data viitoare.cred că printr-un bar da’ nu mai ştiu care.
unde
aşa că am stat pe un colţ vis-a-vis de poliţie fără să beau pepsi ness or smth
preţ de douătrei traversări
în pantalonii ăia leşinaţi
îi stătea prost cu cravată ce să-mi mai dau cu părerea
cravata aia anonimă ce atârnă alături de un sacou
mereu şleampăt
easily amused
never impressed
în orice cuier de secţie de poliţie

îmi stătea pe limbă să-i spun
ai buzunaru desfăcut
şi că atârnă aţa aia
f stupid ca şi cum ai spune
o ai mică da’ fie
asta era chestia care trebuia să răstoarne echilibrul
pacea internă şi în general tot ansamblul de
ce nu se aude & ce nu se vede
pauza de gândire
de parcă ai urca scări şi pe măsură ce urci tot ce e important
urcă scara tropăind în tine
ca un ocnaş
o amorsă de curaj dement diavolesc

în vremea asta probabil tu săreai gardu după ţigări te băşeai
sau călăreai agitat vreo tâmpită

s-a lăsat aşa un aer
jumate tutun jumate debara
burduşită
şi-a spus
mâine vin

du-te dracului nu veni
zic
păcăneli de receptor se strânseseră
ca o grenadă pe o străduţă subţire

___________________________________________

Leave a Reply

