Sisyphus

the-myth

C O P Y R I G H T © A L I C E D R O G O R E A N U 2009

7 Responses to “Sisyphus”

  1. frenchmaria Says:

    daca ma uit la nume, “sisyphus” as comenta intr-un anume fel.

    Dar nu. O sa scriu altfel. Scara e un simbol ar urcarii, ridicarii la alt nivel, mai sus. Daca la capatul scarii e un palier, apar posibilitati. Daca nu, e doar o panorama asupra ce e dedesupt.
    Imi plac scarile. Inglobeaza intotdeauna efortul de a te ridica🙂

    Like

  2. Şi eu am conceput deja o istorie ignorând titlul postării. Dar, n-aş dezvălui încă ce şi cum. Zilele următoare…

    Like

  3. maria
    îmi plac scările şi le-aş găsi o sumă de sensuri, chiar dacă sunt o temă/subiect clişeu

    vania
    mie îmi plac poveştile, take u’re time

    Like

  4. vouă
    ce seacă sunt doamne şi ce răspunsuri dau:)) mă uit la mine şi mă minunez, dar mi-e foarte somn😀

    Like

  5. Dat fiind că este ora 19.52 (conform setărilor de pe blog), starea de somnolenţă apare ca firească…

    Like

  6. vaniuşa
    sunt restantă rău la rubrica aia, ajung să cred că sufăr de boala somnului lipsă

    Like

  7. […] 26/03/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

Leave a Reply

