I sell – Vând !

vand

Vând

am ceva necazuri şi pentru asta încerc să vând exact ce ştiu să fac : fotografii
puteti alege orice imagine de aici, de pe blog sau din galeria mea de pe deviant
[alice drogoreanu]
hârtie fotografică de calitate
print sau afişe, cum doriţi
functie de dimensiuni preţurile sunt
15x21cm – 40 lei , cu rama şi passpartout – 60 lei
20x30cm – 50 lei, cu rama şi passpartout – 80 lei
sau alte dimensiuni – detalii pe mail

**update preturi 2010
15x21cm – 59 lei
20x30cm – 69 lei
alicedrogoreanu@yahoo.com

79 Responses to “I sell – Vând !”

  1. […] Original post by krasavita […]

    Like

  2. aşa să fie!

    Like

  3. Da’ nu s-ar putea mai ieftin?…

    Like

  4. câte pofteşti?

    Like

  5. frenchmaria Says:

    Alice, eu m-am invârtit timid pe galerie si m-am oprit la citeva.
    Ma intereseaza imaginea “Slave to love” cit de mare o poti face?
    Am sa-ti scriu si restul, putin mai incolo cind ma mai eliberez🙂

    Frumoasa si bogata galerie ai.
    Manon

    Like

    • manon, mă descurc, mi-ar fi de folos mai mult să-mi spui tu cât vrei să fie

      mulţumesc
      cred că acuma până şi-un cuvânt frumos m-ajută

      Like

      • frenchmaria Says:

        Am revenit,

        M-am oprit la urmatoarele imagini:
        Blind_date
        Others_deligt
        Slave to Love
        What_s_behind

        Am sa-ti trimit un email cu dimensiuni care mi s-ar potrivi… si ne-auzim🙂

        Like

  6. […] Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  7. […] 27/04/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  8. […] a vrut ca postarea cu numărul 800 să coincidă şi cu o ofertă pe care-o propune Alice Drogoreanu, autoare a numeroase poze artistice cu care-am ilustrat masiv propriile scrieri. Pentru […]

    Like

  9. îţi doresc numai bine şi să treci toate necazurile cu bine
    ţi-am promovat galeria, frumoase fotografii, le-am admirat la VANIA
    eşti un om mîndru şi frumos şi tu şimunca ta

    Like

    • le voi trece, e pe sistemul ori la bal ori la spital
      mulţumesc pentru implicare şi ajutor, am citit discuţiile de la Vania
      şi nu e o modalitate de a-mi face reclamă , a fost cam singura soluţie disponibilă să fac ceva cu mijloacele de care dispun şi cu munca mea
      şi-mi asum asta

      Like

  10. […] Fotografia, o artă! Vreau s-o ajut pe Alice Drogoreanu,artist fotograf.CELLA mi-a dat link si eu ii urez mult succes artistei! […]

    Like

  11. […] Minunata CELLA m-a rugat sa ajut o tanara artista: în spiritul postului tău despre Brîncuşi poate putem ajuta şi o artistă tînără promovînd-o uită-te şi dacă consideri că merită te rog să o faci trece prin momente dificile acum şi i-ar prinde bine o mînă de ajutor din partea noastră https://krasavita.wordpress.com/2009/04/23/i-sell-vand/ […]

    Like

  12. […] l-a făcut el vreodată. Cel puţin aşa cred eu. Postul său aniversar, de astăzi, l-a dedicat Alicei Drogoreanu. Alice e artistă. Face poze. Poze de ce-a mai bună calitate. Dar acum, Alice are nevoie de […]

    Like

  13. Alice,

    poate-i o prostie ce spun eu. N-ai putea să faci, în galerie, link către fiecare fotografie? Să poată fi admirată în întreaga ei splendoare…
    De comandat, comand prin email🙂
    Altceva nu ştiu ce-aş mai putea face.
    Dumnezeu să te aibă în pază.

    Like

  14. […] Alice Drogoreanu vinde fotografii. Are ceva necazuri şi pentru asta încearcă să vândă exact ce ştie să facă: fotografii. […]

    Like

  15. Cristi Man Says:

    Of, sint multe care imi plac dar … ce sa fac cu ele daca le cumpar? Poate as fi interesat intr-un viitor oarecare de ceva pentru un fototapet tip clipsodesign (parca asa se cheama) … dar cum as putea sa ajut acum?

    Like

    • cu o fotografie nu se poate face nimic

      în afară de a o privi, de a te gândi la ce vezi, de a iniţia mai departe o poveste sau un moment

      dacă nu ai ce face cu ele, nu cumpăra , nu de milă
      când vei vrea ceva mă găseşti aici

      Like

  16. Alice, uite
    http://stefaniacosovei.blogspot.com/2009/04/comunicat-de-presa.html#comments
    poate participi şi cîştigi
    îţi doresc din suflet să se întîmple
    mai dă-ne veşti cînd crezi de cuvinţă
    eu sunt alături de tine, mi-am ales şi eu fotografii dar habar n-am cum să fac
    cred că le iau cu link să ţi le spun, sau zic titlul de dedesupt ?

    Like

    • bună dimineaţa
      ţi-am scris în mail, îţi spun şi aici
      trimite-mi linkurile fotografiilor pe care le-ai ales
      precum şi dimensiunile la care le vrei

      Like

  17. […] expusă teoria fractalilor, în această manieră. Tot ieri am avut o interesantă discuţie cu Alice Drogoreanu, iar unul dintre subiecte era cel referitor la coincidenţe. Eu nu cred în coincidenţe. Cred că […]

    Like

  18. Am pus un link si eu sper sa fiu de ajutor macar asa, as vrea sa cumpar. din pacate nu prea multe, insa am sa revin cu un mail
    sa dea Domnul sa treci de acest moment cu bine. gandurile nostre sunt alaturi de tine

    Like

  19. […] Foto: Alice Drogoreanu   […]

    Like

  20. […] Gripă porcină Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  21. […] Limba nenumibilă Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  22. […] Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  23. […] 05/05/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  24. […] Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  25. […] 06/05/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  26. […] Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  27. […] Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  28. […] 08/05/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  29. […] 09/05/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  30. […] 09/05/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  31. […] 12/05/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  32. […] 12/05/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  33. […] Daca v-au placut o sa  aflati cu placere ca le puteti achizitiona  (preturile fiind mai mult decat acceptabile avand in vedere calitatea ). Pentru mai multe detalii  dati un CLICK AICI !! […]

    Like

  34. […] 13/05/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  35. […] 13/05/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  36. […] 13/05/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  37. […] 17/05/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  38. frenchmaria Says:

    Alice voiam sa ma exprim in scris.

    SUNT FOARTE INCINTATA DE IMAGINI !!! Imi vin suuuper.

    La cit mai multa creativitate si frumusete… sa o tii tot asa🙂

    Like

    • Manon
      de obicei fac gafe pentru că nu ştiu să răspund prompt sau standard gesturilor frumoase
      sau oamenilor frumoşi :; asta sunt
      1.nici nu-mi puteam dori ceva mai frumos pentru fotografiile mele
      2.câtă vreme vor exista făpturi ca tine, merită să fac în continuare ceva

      mulţumesc; mă onorezi

      Like

  39. […] 30/05/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  40. […] 30/05/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  41. […] 31/05/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  42. […] 03/06/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  43. […] 03/06/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  44. […] 06/06/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  45. […] 07/06/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  46. […] 10/06/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  47. […] 11/06/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  48. […] 13/06/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  49. […] 13/06/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  50. […] 14/06/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  51. […] 15/06/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  52. […] 16/06/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  53. […] 17/06/2009 · Nu există comentarii Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  54. […] Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  55. Se mai intimpla oferta asta? m-ar interesa citeva lucrari intr-o dimensiune ceva mai mare – de ex – 60*100 cm.

    Like

  56. […] Vreau s-o ajut pe Alice Drogoreanu,artist fotograf.CELLA mi-a dat link si eu ii urez mult succes artistei! […]

    Like

  57. […] I sell – Vând ! April 200976 comments 3 […]

    Like

  58. […] expusă teoria fractalilor, în această manieră. Tot ieri am avut o interesantă discuţie cu Alice Drogoreanu, iar unul dintre subiecte era cel referitor la coincidenţe. Eu nu cred în coincidenţe. Cred că […]

    Like

  59. […] Alice Drogoreanu vinde fotografii. Are ceva necazuri şi pentru asta încearcă să vândă exact ce ştie să facă: fotografii. […]

    Like

Leave a Reply

