(alice a what are u doing)

casa asta e o casă are două camere debarale
şi balcon. boierie micuţule. pe partea cu umbră. şi cu ciocănitori.
când am intrat prima oară mirosea a soacră-mea chiar dacă
nu mai locuia aici de câteva luni. mi-a povestit că voia
cât mai departe de cartier. o cred. deşi părea la curent
cu bârfele cu vecinii. am impresia că întreba de
control. de obicei erau morţi.

(din cauza fabricii de dero parcul din capătul străzii era o tunguskă
când ploua ferestrele făceau clăbuci şi cerul curcubeu. curcubee
n-am mai văzut demult. şi totuşi lumea nu pleacă. nimeni nu vinde
nimeni nu cumpără aici. sunt
apartamentele lor de la combinat)

m-am întors acu 15 ani cu-n copil în braţe.
era f cald. marea
majoritate a vieţii personale era dincolo. în saci. cărţi discuri.
chiloţi. paharele le-a făcut zob ăl bătrân când a cotit-o pe scară
(după linguriţe mi-a părut cu adevărat rău. dar cine stă
să răscolească în cioburi după ele. politically corect ar fi
să spun că erau de furat)

cred că au fost o mulţime
de lucruri de făcut. ţevi zugrăveală. iedera invada dormitorul
faze în care pereţii-s un ecran. plin de efecte uriaşe.
te aşezi în faţa lui şi desenezi cu mâna în aer: lămpiţe canapea tabloaşe dulceaţă
vacanţa de crăciun. tototot. tu eşti dumnezeul casei tale. fiat lux.
după aia vin cu viteză
prima zi de şcoală
becuri economice
un geam crăpat
o uşă şalie
un câine. vasele lui. cronţănelele lui. o chitară.
mocheta ruptă arcurile sărite. contu’ blocat. tot felu de chestii
pe care le strâng şi
nu mai apuc să le pun nicăieri. şi tu

mă gâdili cu urechea. pentru o clipă aud cum visezi.
aş rămâne aici abia am încălzit locul. o să vorbesc cu mihuţ
să-ţi dea id-ul mariei laurencin. e nici albă nici neagră
ca şi tine. iar depresiile ei par de treabă. e 3.49 îmi intră fum în ochi
şi antena 3 e în revizie tehnică.

9 Responses to “(alice a what are u doing)”

  1. nu ne rămâne decât să aşteptăm meteoritul,
    lumina lui în noapte va trezi poate lumea,
    cică la Londra se putea citi ziarul în miez de noapte,
    când Siberia îl primi cu braţele deschise!

    Like

  2. […] (alice a what are u doing) Thu Oct 07, 2010 12:55 pm casa asta e o casă are două camere debarale şi balcon. boierie micuţule. pe partea cu umbră. şi cu ciocănitori. când am intrat prima oară mirosea a soacră-mea chiar dacă nu mai locuia aici de câteva luni. mi-a povestit că voia cât mai departe de cartier. o cred. deşi părea la curent cu bârfele cu […] […]

    Like

  3. marie laurencin e deja o madame in toata firea, voluptoasa, onctuoasa si lucioasa, mai mult neagra in esenta ei si care i-ar zice pustiului:” alo, bibi, am intarcat cinci ca tine, vino la majorat, hai miau”.:)

    Like

  4. intr-o buna zi, unul din motanii astia o sa se uite drept in ochi tai, sau ai tai,
    zicând grav din strafundul cizmulitzelor “babe, I get you 5/5”

    Like

  5. o zbantuiala total amuzanta
    doar de dragul limbii de a se auzii pe ea….
    poeticul nu este pauza de rostire…
    metafora nu se obtine prin decupaj…
    pacat…
    specific unei generatii a revoltei molcome
    si statute….
    altminterea fain…
    (dar dureros de trist , de superficial)🙂
    de asemenea pt nikogda ft vorona

    Like

Leave a Reply

