anna. belarus.

C O P Y R I G H T © A L I C E D R O G O R E A N U 2010

5 Responses to “anna. belarus.”

  1. […] Anna. belarus. Sat Nov 27, 2010 1:08 am C O P Y R I G H T © A L I C E D R O G O R E A N U 2010 Filed under: afternoon, alice, any colors you like, arhivăreala, art, aşa cum a fost, brain, faith, foto, gallery, green day, hair, heart, human been, jpg, krasavita, life, light, moment, […] […]

    Like

  2. Am privit spatele, partea din spate, locul ascuns de partea din faţă; ca o viitoare surpriză.
    O clădire frumoasă, o femeie frumoasă, privită din faţă devine incompletă, până când întorcându-se, mergând în spatele ei poţi observa desăvârşirea sau, în contrast, nepotrivirea.
    Acum, aici, privim din spate, invers precum am scris mai sus, pentru ca faţa să devină o surpriză totală.🙂

    Like

  3. freigeist Says:

    se pare ca e la moda coafura “scurt la spate”, cu gatul descoperit, asa incat el sa se vada ca un “objet du désir” atunci cand femeia isi inclina capul inainte spre o indeletnicire calma cum ar fi cititul, scrisul (dar si spalatul vaselor etc). aici as indemna pe cineva sa scrie un eseu, m-as incumeta chiar eu daca as avea timp (dar acesta mi-e doar dulce amintire), nu de alta dar poate ca as avea ce spune despre “ispita gatului gol”, despre revenirea in prim-plan al acestui “mar al lui adam” irezistibil… si eu unul nu rezist🙂
    salut alice!
    salve scorchfield!

    Like

  4. freigeist Says:

    se pare ca e la moda coafura “scurt la spate”, cu gatul descoperit, asa incat el sa se vada ca un “objet du désir” atunci cand femeia isi inclina capul inainte spre o indeletnicire calma cum ar fi cititul, scrisul (dar si spalatul vaselor sau developatul peliculelor argintate). aici as indemna pe cineva sa scrie un eseu, m-as incumeta chiar eu daca as avea timpul(care mi-e doar dulce amintire), nu de alta dar parca as avea ce spune despre “ispita gatului gol”, despre revenirea in prim-plan a acestui “mar al lui adam” irezistibil… si eu unul nu rezist🙂

    salut alice!
    salve scorchfield!

    (ps. scuze pentru prima varianta a com-ului cu erori detectate prea tarziu; ti-as fi recunoscator s-o suprimi)

    Like

Leave a Reply

