aerostate

click pe foto pentru versiunea color

C O P Y R I G H T © A L I C E D R O G O R E A N U 2011

5 Responses to “aerostate”

  1. Să nu poţi urca, să nu poţi privi!

    Urcatul devine imposibil când devii atârnat, iar privitul cere măcar o orizontală de unde să poţi face asta -să stai liniştit şi să priveşti!

    Like

  2. Neața,
    S-a mai întâmplat ceva cu „empatia e un borcan cu murături”? Nu mi-ai zis nimic de citatele pe care ți le-am trimis pe mess, dacă îți plac sau nu.

    By the way, Marius Lucaci are sigla editurii, o să-i zic să-ți trimeată (?) pentru copertă…

    and what is with these… aerostate? Are ceva de-a face cu… bucătăria? (Mă rog, știu că e vorba de Aerostate al lui Coșovei, mă întrebam vizavi de fotografie…)

    Like

  3. […] Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  4. […] Foto: Alice Drogoreanu […]

    Like

  5. Foarte interesanta arhitectura, recunosc ca nu prea am inteles-o decat cand am vazut-o color.

    Like

Leave a Reply

