how I lost the fight

C O P Y R I G H T © A L I C E D R O G O R E A N U 2011

6 Responses to “how I lost the fight”

  1. […] DragosteSiAltiDemoni  EmaStil  SeptembrieJoi  Adina  LauraDriha  AnaUsca  AdinaGhinescu  NeverEnding  AnaMariaDeleanu  IdeiInghesuite  AboutFoodAndBizzare  CiocolataCuPiper  Cristal […]

    Like

  2. Fotografia asta seamana cu un stop cadru din filmele italiene ale anilor ’50 – ’60🙂

    Like

  3. Alice, de la o primă privire mi-a fost foarte clar ce-mi transmite fotografia asta: ceva kinky, dar şi o tristeţe de aceea veche în acelaşi timp. Apoi am citit titlul dat de tine şi am zis “da, asta era”.

    Like

  4. Cu cât mă uit mai mult la imaginea asta, Alice, cu atât mai mult mă gândesc la sora de război, la Jeana mea D’Arc urbană cu pantofii proptiţi în gard până la urmă. Arderile pe rug nu se mai practică, au fost înlocuite de asta.🙂

    Like

Leave a Reply

