Posted in poetry

Sour times

n-au existat martori oculari nici cauze nimic de
recuperat
doar o viteză incredibilă

în beznă
aerul din jurul meu dă o raită
evaluează pantofii şi rochia şi inelele îmi face
brăţări din
mersul lipit de
conversaţia recurentă balansându-se
pe acoperişuri ca un ziar
câtă perversitate
gustă
spaima
se prelinge pe faţă mi se preling cuvintele
nu mai contează ale cui
sunt
cele o sută de capete cu o sută de limbi
asurzitoare
alianţe diabolice
violează îmi violează răscrucea e un reflector o minciună cu lumină contrarie mi-e
sete
de parcă n-o să mă
mai trezesc niciodată

nu e nimeni aici doar piatră
cubică
netedă
ea
nu uită şi nu
iartă
nimic

probabil că băteau
inimile foarte tare
rămăsesem fără grai
în fond
mi-am cumpărat un bărbat cu un
sărut
ca un glonte
care ar da timpul
înapoi

mergeam încet pe strada îngustă

2 thoughts on “Sour times

  1. stii atatea, dar ti-e frica, ti-e frica sa le mai pui pe masa

    nu vreau comuri intelepte niciodata n-am vrut

    ___________________________________________________

    and give me your soul

    Like

Leave a comment